Tuesday, June 16, 2015

3 LANGKAH KURUS SEBELUM KAHWIN DALAM 7 HARI



ANDA G.E.M.U.K ?

G.E.M.U.K. Ejaan lima huruf ini memang ditakuti oleh wanita. MENAKUTKAN. Sekarang, bukan takat wanita, lelaki pun dah ambil berat tentang ukur lilit pinggang mereka. Ukur lilit pinggang bukan saja beri kesan pada kesihatan, malah beri kesan pada panjang pendek jangka hayat.

Dah cuba macam-macam produk, tapi yang ni memang lain dari yang biasa. Cuma guna cuka epal sahaja. Kalau biasa orang makan macam-macam pil nak kurus, makan itulah inilah yang mungkin dalam diam kita sendiri tak tahu akan bagi kesan buruk terutamanya buah pinggang. BUAH PINGGANG tau! Lepastu, kita sendiri pun tak pasti yang ubat kurus yang kita makan tu betul-betul original atau yang kat jual kat kedai jamu tu pun FAKE punya.

Meh, kami nak bagitau yang 100% NATURAL punya. Tak payah susah-susah korang nak membazirkan duit dengan ubat kurus yang dah la mahal, lepastu belum tentu sah. Mudah, ambil saja 100% NATURAL CUKA EPAL. Nampak kesan seawal 7HARI.

Caranya:

1. Ambil 2 sudu cuka epal kedalam air putih biasa. Tak perlu air panas atau suam pun.
2. Bagi kurangkan rasa masam, campur sesudu madu.
3. Niat nak kurus kerana Allah : saya nak sihat dan turun berat kerana Allah.
3. Ambil sebelum Sahur dan Selepas berbuka/Sebelum tidur.
Murah je cuma RM50 Sebotol. Kalau sebotol ni boleh juga tahan dalam 30 hari. Takat makan 4 sudu, rasanya boleh bawak sampai sebulan lebih.

Kalau nak order online Cuka Epal ni boleh pi kat link ni :

Khasiat Cuka Epal:

Kalau nak tahu, cuka epal ini memBERSIHkan TOKSIN YANG TERSUMBAT di dalam peredaran darah. Toksin ini lah yang menjadi penyebab sakit jantung, darah tinggi, dan peningkatan kolestrol dalam darah.

Kedua, CUKA EPAL BOLEH MEMECAHKAN LEMAK. Haaa, ini yang kita nak dengar. Bila dah pecah lemak, secara tak langsung boleh membantu kepada PENURUNAN BERAT BADAN.

Ketiga, cuka epal juga membantu mencantikkan kulit, membantu mengurangkan keguguran rambut, merawat masalah kerapuhan kuku dan gigi serta masalah sinus.

Seterusnya, cuka epal pula dapat memperbaharui kerosakan sel-sel tubuh akibat aktiviti radikal bebas, di samping menegang dan menganjalkan kulit

Banyak sangatlah bagusnya. Bukan susah sangat pun kan, dah 100% Natural Cuka Epal ini.
Testimoni Cuka Epal: http://on.fb.me/1R3s2lW
Untuk mendapatkan cuka epal ini secara online, boleh hubungi kami di talian sms/whatsapp 0196150599.




No comments:

Post a Comment